Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Ανακατασκευάστηκε το ατύχημα της Χειμάρας





Πραγματοποιείται ανασυγκρότηση  μέσω της οποίας ειδικοί στους υπολογιστές 

περιγράφουν ανεξάρτητοι τεχνικοί αυτοκινήτων  περιγράφουν λεπτό προς λεπτό  το ατύχημα που το θύμα ήταν ο Αριστοτέλης  Γκούμας  στη Χιμάρα , εκδηλώσεις 
που υποκίνησαν εθνοτική διαμάχη από το ελληνικό κράτος, αλλά και 
μειονοτήτων στην Αλβανία. 
Σύμφωνα με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, ο ηλικίας 35 ετών Αριστοτέλης Γκούμας ή Αριστείδη Γκούμα έχει πεθάνει από αυτοκινητιστικό ατύχημα. 

Ο μηχανισμός για το πώς το αυτοκινητιστικό ατύχημα συνέβη τον Αύγουστο του
2010 έχει κατατεθεί στο Εισαγγελέα της Αυλώνα  για λογαριασμό της
δικαστικής διαδικασίας που λαμβάνει χώρα εναντίον των οκτώ νέων 
Αυλωνιτων. 
Σύμφωνα με την  εμπειρογνωμοσύνη που πραγματοποιήθηκαν  στη σκηνή, αλλά και 
επαλήθευση του αυτοκίνητου των δραστών αλλά και της μοτοσικλέτας του 
 θύματος , εκφράζονται πως το «Audi A3»που διευθύνεται από τον Ιλίρ Μουκα 
κινούνταν  με ταχύτητες πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια σε κατεύθυνση της
Χιμάρας - Χιμάρα χωριό. 

Το όχημα και η μοτοσικλέτα έχουν ταξιδέψει σχεδόν παράλληλα για
λίγα μέτρα πριν τη συντριβή. Και τα δύο οχήματα έχουν 
συνεχίσει  να περπατάνε παράλληλα και στην στροφή. Στη συνέχεια, για άγνωστους λόγους ο οδηγός της μηχανής, δηλαδή ο Αριστοτέλης Γκούμας έκανε έναν ελιγμό γυρισμού σε κατεύθυνση του δρόμου μπαίνοντας στην λωρίδα που ταξίδευε το Audi  περίπου 60 εκατοστά. 


Μετά την άμεση διακοπεί του δρόμου από την μηχανή χτύπα αρχικά τη δεξιά πλευρά του οχήματος (AUDI)και μετά η δεξιά πλευρά του οχήματος   χτύπα τη  μοτοσικλέτα. 


Μοτοσικλέτα πέφτει στη δεξιά πλευρά, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, διότι 
δύναμη και την ενέργεια που είχε ληφθεί από τη σύγκρουση του οχήματος, ενώ η κατεύθυνση της συντριβής της μηχανής άλλαξε γιατί από τις κινητήριες δυνάμεις και τις
δυνάμεις τριβής 

Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες ο οδηγός Ιλίρ Μουκα δεν είχε
πραγματική δυνατότητα σε αυτά τα δευτερόλεπτα για να παρακολουθήσει την κυκλοφορία 
του οδηγού της μηχανής πολύ περισσότερο να έχει πραγματικές ευκαιρίες να
αντιδράσει φρενάροντας με τον περιορισμό να αποφύγει το ατύχημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου